What to do?

Jag funderar starkt på att skriva en bucketlist. Tror dock inte att jag skulle kunna uppfylla allt jag vill göra, men man vet ju aldrig! Dock skulle det nog mest handla om djur och att se olika sorter. Men jag vet inte alltså. Undrar hur många länder jag varit i än så länge? Man kanske borde ha som mål att besöka ca 100 länder...borde väl ha kommit nästan halvvägs kanske, är nog på ca 30-40 skulle jag tro... Men jag har ingen aning, har ju varit i samma länder flera gånger... Äsch jag vettefan. Bara svamlar massa för att jag har tråkigt på jobbet... Kollar på Morgan och Ola-Conny för att fördriva tiden, de är så himla roliga att titta på haha... So funny!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0