Why????

Varför gör jag såhär? Nu är klockan 5 på morgonen och jag har pluggat sen typ 21. Jag ska gå hemifrån om 3 (!?!?!?!?!?!?!!!!!!!!) timmar och åka till Gävle för min första gruppexamination. VARFÖR GÖR JAG ALLTID SÅHÄR!? ååååååååh jag orkar inte med mig själv!!!!!!!!!!!!! Kan någon uppfinna något som gör att jag blir tvingad till att börja plugga i tid? Snälla? Du får en kram om du fixar något åt mig. Fast inte om du är ett creep. Då får du bara en klapp på axeln.
Har druckit två små och en stor burn så min hjärna är helt uppe i varv och kan knappt formulera normala meningar, hur ska jag kunna somna sen? Jag får för mig att jag hör ljud hela tiden, är livrädd för att någon ska komma in och mörda mig och behöver kissa var tionde minut. DET VAR INTE SÅHÄR JAG TÄNKT MIG LIVET PÅ HÖGSKOLAN!!!
Och nu sitter jag här och skriver här istället för på min uppsats. WHAT THE FUCK IS WRONG WITH ME????
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0