Mer Paris!!!

J'aime Paris

Nu har vi varit här i typ tre dagar och det har varit rätt mysigt faktiskt! Paris är så fiiiiiint!

Strandbilder från Barcelona

Alessospelning

https://cdn3.cdnme.se/995524/6-3/pic_51f305a49606ee274af84c90.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/995524/6-3/pic_51f305a9ddf2b30643aa060e.jpg" class="image">

Poolbilder från Cannes

Dålig uppdatering, sorry!

Cannes var asmysigt och sista kvällen gick vi till en klubb där Calvin Harris spelade. AWESOME! Och vi lyckades som vanligt hamna på vip-avdelningen, så sjukt nice!
Sen åkte vi till Barcelona och solade och badade. Första kvällen var vi på en klubb där Alesso spelade så det var gryyyyymt! Återigen kom vi upp på någon slags vip haha.
Och nu har vi kommit till Paris. Jag lägger upp bilder i omgångar nu... Och börjar med kvällen då vi såg Calvin Harris :)

Cannes

Sol och bad i pool. Ååååh så underbart det är!

We love Rome

I förrgår sightseeade vi trots regn, åska och blixtrar. Fast mest var det molnigt och rätt skönt faktiskt.
Rom är sjukt fint och jag rekommenderar alla att åka hit, speciellt folk som är historieintresserade!
Återigen orkar jag inte skriva så mycket utan lägger upp bilder istället.

Igårkväll

Vi blev meddragna på pub crawl igårkväll här i Rom. Det ar faktiskt rätt kul! Body shots, amerikaner, australiensare, vodka, shots och skratt stod på schemat. Jag orkar inte skriva mer så jag lägger upp lite bilder istället.

Livet är bra

Jag älskar livet här i Rimini. Sol, bad, pasta, party, nya människor... Allt är bara asbra! Och imorgon åker vi vidare till Rom. Det ska bli nice det med. Nu har vi fått ta det lite lugnt, blivit bruna och så här. Det är dags för något nytt! Och Rom blir spännande, det känner jag på mig.
Det som varit lite extra nice här är ju att David och Philip var här samtidigt! Riktigt otippat men kul ändå. Så vi har umgåtts en del med dem. De har fått skydda oss från alla sliskiga italienare, och tro mig, det finns många! Jag har fått en hatt, ett halsband, komplimanger, kramar, en ros, kindpussar, försök till kyssar, visslingar... Jag vet inte allt! Det är lite smått obehagligt faktiskt, men vad ska man göra? Är man blond i Italien blir det lätt så...
Dags att packa och sova, godnatt!

ITALIEN

Äntligen! Äntligen sol och bad! Som vu har längtat. Hela dagen har vi solat på stranden och tagit det lugnt. Vi bara njöt av solen, stranden och havet. Så jävla underbart! Och här ska vi stanna i 4 nätter, så sjukt skönt! Det enda som saknas är min Simon (och min ryggsäck med alla mina saker...), sen är allt perfekt!

Kaoz i paradiset

I tidigare inlägg skrev jag att jag inte kunde hitta min väska... Well, den visade sig vara stulen. Så jag blev av med mitt pass, min plånbok, min kamera, mitt interrailkort, alla mina kläder, skor... typ mitt liv... Utom legitimation, mobil och bankkort, vilket var väääääldigt tur! Så jag fick köpa nytt av allt som gick att ersätta, dvs kläder, interrailkort osv... Och nu är vi i Wien.Och jag ska kriga mig vidare. Prag var faktiskt riktigt bra fram tills det där hände. Och jag tänker fan i mig inte låta det där förstöra min resa! Imorgon bär det av till Rimini, Italien. Det kommer bli så sinnessjukt skönt att få sola och bada, ÄNTLIGEN!

Vi höres nästa gång jag har internet, farväl bloggen! Avslutar med två bilder från Partybåten sista natten i Prag. Varning för en extremt ful och hysterisk Malin...
FotoFoto

Jag vill dö nu, tack!

Här sitter jag i en hotellreception. Ute är det kallt, vi har inget rum, min mobil har nästan inga batterier, jag kan inte hitta min ryggsäck, Ida och Justina sover, jag är hungrig, jag är trött och just nu vill jag dö. FUCK MY LIFE.

Dumma blogg.se

Skrev en väldigt låg text till förra inlägget men det ville tydligen inte publiceras... Så jag får försöka igen!

Igårkväll hamnade vi på ett boat party och sen drog vi vidare till Centraleuropas största klubb med fem våningar. Det var sjukt kul och vi dansade loss på dansgolvet som hette "Oldies". När de stängde drog vi vidare till någon bar och körde dricklekar med några svenskar killar. Och sen kom vi hem vid halv sju och har nu sovit ungefär 2 timmar för att vi måste checka ut vid 10, idioti på hög nivå... Menmen! Ikväll kommer mamma och Daniel hit så vi ska äta med dem och sedan bär det av mot Wien. Vet inte när jag kommer ha internet nästa gång... Men vi hörs!

Sista natten i Prag

Bilder från inatt

Bakiiiiz

Igår var en riktigt bra kväll! Vi pub crawlade och hann med typ 6 olika barer/klubbar. Vi hittade några svenska killar som vi hängde med hela kvällen också, de var jättetrevliga och vi hade skiiiiitkul! Så vi ska göra om det ikväll, helt klart. Nya barer och nya människor, äventyret fortsätter!

Lol, idag har vi haft en skön bakisdag som började på donken och avslutades i en trampbåt. Riktigt skönt må jag säga! Nu ska vi nog ta en liten tupplur så att vi orkar en kväll till. Awesooome!

(Bilder från igårkväll/inatt kommer snart i ett annat inlägg)

Sova

Nu ska vi soma? Ida sover! Det bar en bra kväll. Madda klubbar och bater och. Bu är vi hemma ich ska spva! Godnassstt

Feztkväll

Tänkte dela med mig av lite bilder från i lördags när vi var ute med Justinas kusiner.
Igår vaknade vi sent och tog det lugnt, och nu har vi precis kommit till Prag. Livet är bra nice alltså!

I Polen

Igår kom vi till Polen och tog en chill kväll på stan här i Wroclaw. Middag och glass blev det, och sen massa skratt och kortspel "hemma". Vi bor ju hos Justinas kusiner och det är jäkligt nice, frukost på rummet och grejer. Awesome! Nu sitter vi på starbucks i en galleria och chillar. Ikväll blir det utgååång med kusinerna, det blir nog crazy. Jaja, vi höres senare, kära läsare!

Liten utekväll

Berlin var inge kul att gå ut i. Deras näst bästa klubb var "ett hål i väggen där alla blev nekade" (- Eddie). Men vi träffade Idas kompis Christoffer och hans två vänner Victor och Eddie. Gick runt lite utan att hitta något kul, så vi satte oss på en liten mobbad uteservering, blev serverade av en full man som inte riktig hade koll haha, men vi skrattade hela kvällen och hade rätt kul ändå. Nu står dygning på schemat och packandet är i full gång, känns som att jag kommer somna vilken sekund som helst, trevligt... Imorgon bär det av till Polen! Adjöss.

Segar lite

Just nu chillar vi lite på rummet. Åt en väldigt bra frukostbuffé runt 11, sen dess har vi fixat oss lite och tagit det lugnt. Snart ska vi ut och sightseea lite mer, och se allt vi missa igår. Ikväll bli det utgång, det blir spännande att se vad vi kan tänkas hitta på då!

Berlin - dag 1

Kom hit vid 6 imorse, hittade ett vandrarhem och lite sånt. Sen turista vi i stan på en turistbuss, det var lite kuel! Nu har vi handlat och ska sova... Godnatt folket!

NU KÖR VI!!!!!

Då var det dags. Resan vi alla väntat på och längtat efter i ungefär ett halvår! Tågluffning med två av mina favoriter, en hel månad ute i Europa. Det kommer bli galet. Jag ska försöka blogga så ofta och så mycket jag kan!
Nu sitter vi på tåget till Köpenhamn och därifrån tar vi nattåget till Berlin. Roliga tjejer man åker med iallafall......